Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Βενετσάνου Ιωάννα
Τα νέα του Σχολείου μας
🥞🍇Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και με μότο μας «Η καλή μέρα από ένα καλό πρωινό φαίνεται» στρωθήκαμε στην δουλειά…🥞🍎
Οι μαθητές μας έφτιαξαν τηγανίτες και έστυψαν φυσικό χυμό πορτοκαλί, δημιουργώντας το δικό τους υγιεινό, θρεπτικό αλλά και γρήγορο πρωινό!
🥞🍇Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής σήμερα και με μότο μας «Η καλή μέρα από ένα καλό πρωινό φαίνεται» στρωθήκαμε στην δουλειά…🥞🍎
Το σχολείο μας επισκέφθηκε μια καινούργια φίλη!
🐾Dogs leave paw prints in our heart🐾
Σε ευχαριστούμε Minnie που ήρθες να μας επισκεφτείς και μας άφησες να σε περιποιηθούμε!!!
Οι φωλιές συνεισφέρουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των ζώων και παράλληλα αποτελούν καταφύγιο. Εκεί βρίσκουν τροφή, νερό αλλά και μέρος για να φτιάξουν τη φωλιά τους.
Συνήθως τα ζώα φτιάχνουν μόνα τους τις φωλιές τους σε θάμνους, κοιλότητες βράχων, κτιρίων αλλά και στις κοιλότητες των ώριμων δέντρων (κουφάλες).
Στα πλαίσια λοιπόν των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο «Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές ζώων αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε διάφορες φωλιές με στόχο να κατανοήσουμε την σημαντικότητα των σπιτιών των ζώων ως προς την διευκόλυνση της διαβίωσης τους.
Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με τίτλο Διαφορετικότητα και Αλληλοσεβασμός τα παιδιά μας παρατηρούν ομοιότητες και διάφορες στους πίνακες του Picasso. Έπειτα, κόβουμε χάρτινες κούτες και τις βάφουμε. Αργότερα, σε χαρτί Α4 ζωγραφίζουμε στοιχεία του προσώπου, τα κόβουμε και τα κολλάμε στην κούτα-πρόσωπο με όποιον τρόπο μας αρέσει! Με αυτόν τον τρόπο ο κάθε μαθητής δημιουργεί το δικό του ξεχωριστό και αποδεκτό από την τάξη πορτρέτο του εαυτού του!
Καταλήγουμε λοιπόν, στο γεγονός ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά και μοναδικοί!
Η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού έφτασε και στο νηπιαγωγείο μας, και η χαρά ήταν στο ζενίθ! Ήταν μια μέρα γεμάτη παιχνίδια, γέλια και αθλητικές περιπέτειες! Όλοι ήρθαμε ντυμένοι με τα πιο άνετα ρούχα μας, έτοιμοι να τρέξουμε και να διασκεδάσουμε!
Αφήσαμε για λίγο τα μαθήματα και ξεκινήσαμε τα αθλήματα! Στο τέλος βραβευθήκαμε όλοι με ένα μετάλλιο για την επιμονή και το θάρρος που έδειξαν στις δραστηριότητες!
Απολαύστε μερικά στιγμιότυπα!!
Μέσα από διάφορα παιχνίδια συγκρότησης ομάδας και τόνωσης των δεσμών της , φτιάξαμε το δέντρο της ομάδας στο οποίο καταγράφουμε τους κανόνες και συμφωνούμε να τους τηρούμε βάζοντας το μοναδικό μας αποτύπωμα!
Για το πλαίσιο χρησιμοποιήσαμε χάρτινη κούτα.
Για δέντρο χρησιμοποιήσαμε χάρτινα ρολά χαρτί τα οποία μερικά τα κόψαμε ώστε να φτιάξουμε τα κλαδιά.
Τα αποτυπώματα και οι κανόνες γράφτηκαν πάνω σε χαρτί Α4!
Καλή και δημιουργική χρόνια να έχουμε!
Τα παιδιά ξεκινούν να μαζέψουν και να ξεχωρίσουν τα σκουπίδια που βρίσκονται στο άλσος της Φιλαδέλφειας. Ύστερα, τα ξεχωρίζουν και όσα ανακυκλώνονται τα τοποθετούμε στους κάδους ανακύκλωσης.
Σελίδες
Το Νηπιαγωγείο Βενετσάνου Ιωάννα είναι ένα Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο στην περιοχή του Νέου Ηρακλείου Αττικής. Στόχοι του σχολείου μας είναι η μεγιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων, η ποιοτική διδασκαλία και μάθηση, η καλλιέργεια στάσεων και δεξιοτήτων από τους μαθητές και η πολύπλευρη κοινωνική και μαθησιακή ανάπτυξή τους με σεβασμό στις αξίες της ισότητας, της συμμετοχής , της προαγωγής του ομαδικού πνεύματος, του δημοκρατικού ήθους και της διαφορετικότητας.
Συνεπώς, δίνεται έμφαση στην παιδαγωγική εξέλιξη των μαθητών μας μέσα από την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που αντανακλούν στον 21ο Αιώνα και τις στάσεις που είναι απαραίτητες για τη διαμόρφωση ενός αυριανού «πολίτη». Μέσω σύγχρονων διδακτικών προσεγγίσεων οι μαθητές μας έρχονται σε επαφή με σύγχρονα προβλήματα που συναντάμε στην κοινωνία μας και είναι πολυδιάστατα. Για το σκοπό αυτό η επαφή μας με τις παιδαγωγικές πρακτικές του Υπουργείου μας, καθώς και με επιστημονικούς φορείς προαγωγής και εξέλιξης του εκπαιδευτικού έργου, είναι συστηματική.
Κλείνοντας, πάγια επιδίωξή μας είναι η διαμόρφωση ενός ασφαλούς και ελεύθερου περιβάλλοντος που προάγει την ανταλλαγή ιδεών, την καλλιέργεια της δημιουργικότητας, το σεβασμό μεταξύ τους, την ανάδειξη της προσωπικότητας του μαθητή και την κατάκτηση της γνώσης, μέσω της αλληλεπίδρασής του με το φυσικό και κοινωνικό του περίγυρο.