Ομαδοποίηση τροφίμων
Τα παιδιά, συμμετέχουν σε μια βιωματική δραστηριότητα ομαδοποίησης τροφίμων σε υγιεινά και ανθυγιεινά, χρησιμοποιώντας εικόνες ή πραγματικά προϊόντα. Μέσα από τη διαδικασία της ταξινόμησης, αναπτύσσουν βασικές δεξιότητες κριτικής σκέψης και κατηγοριοποίησης, ενώ ταυτόχρονα εξοικειώνονται με τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής. Η δραστηριότητα ενισχύει τη διατροφική τους παιδεία, συμβάλλοντας στη δημιουργία υγιεινών διατροφικών συνηθειών από την πρώιμη παιδική ηλικία. Παράλληλα, προάγει τη συνεργατικότητα και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς τα παιδιά συζητούν και αιτιολογούν τις επιλογές τους. Η διαμόρφωση υγιεινών συνηθειών από μικρή ηλικία είναι καθοριστική για τη μελλοντική τους υγεία, καθώς συνδέεται με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης παχυσαρκίας και χρόνιων νοσημάτων.